Getostlasagne med ratatouille

 
My GOD så god denna lasagne var. Jag gillar kött, inte tu tal om det, men det kan vara hemskt uppfriskande med något vegetariskt någon gång som omväxling kan jag tycka. Och efter en lasagne som denna så känner jag verkligen att det måste bli vegetariskt lite oftare. 
 
Go´kväll Friends
 
Här har vi haft en lugn och skön Lördag, lite shopping av vinterkläder till barnen, fleecebyxor och overaller till både Julia och Emil. Gjorde riktiga fynd och shoppade faktiskt overallerna på ICA Maxi, 399:- och dessutom 30 %  rabatt på det så dom blev nästan gratis. Sen har jag såklart ingen aning om kvallan på overallerna men dom såg riktigt fina ut och i värsta fall får dom funka som "extra" bara om dom skulle visa sig vara kassa.
 
Här vankas Fredagsmys i soffan alldeles strax, Wilma har lagt beslag på paddan och dom två små sitter och äter popcorn framför en smurf-film. Har hyrt Morden i Sandhamn som jag och Johan ska slå på alldeles strax. En bättre Lördag helt enkelt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ken

Har själv just gjort Skaldjurslasagne som var himmelsk. Kul me nåt nytt och just lasagne kan nog varieras i de oändliga.
Ha en bra fortsättning på helgen / kram fr Ken

Svar: Skaldjurslasagne lät inte fel måste jag säga. Kul att du också gillade Pulled Pork, men vem gör inte det liksom :-) Har du lax i din skaldjurslasagne ?
Jenny

2013-09-28 @ 22:33:05
URL: http://kaizenken.blogg.se
Postat av: Ken

Nej,ingen lax. Räkor, krabba,rödlök och dill. Sen ost och dill och lite av krabbspadet i bechamelsåsen. Det var en höjdare. /Ken

2013-09-29 @ 21:25:28
URL: http://kaizenken.blogg.se/
Postat av: pillan

Åhh detta lät riktigt mumsigt, lasagne OCH getost!!!

Ha det bra, Kram P

2013-09-30 @ 18:09:11
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0