Mitt bästa jag

 
Höstfint på vår bro. Den här gröna färgen på ljungen är verkligen hur fin som helst tycker jag.  
 
Hej Torsdag
 
Känns som ett under att jag inte ligger och sover ännu, har varit helt sjukt trött på kvällarna den här veckan och har somnat tidigt varje kväll. Har dessutom dragits med jobbig huvudvärk hela dagen, och som fortfarande håller i sig. My GOD vad jobbigt alltså. Kan inte ens föreställa mig hur jobbigt det måste vara för alla er som lider av migrän till och från. 

Den här veckan har iallafall varit en väldigt bra vecka. Förra veckan tog jag ett litet träningsuppehåll men nu i Måndags så var det dags att köra igång igen, har hunnit med både styrketräning, löpning och även en promenad varje dag. Tidigare så har jag alltid ätit alla luncher ute vilket blir både dyrt och inte alltid så jättenyttigt även om det oftast blir husmans. I veckan har jag haft med lunchlåda och då även hunnit med en snabb promenad efteråt.     Känns riktigt bra. Känner mig taggad för mer motion och bättre matvanor. Bli mitt bästa jag helt enkelt.
 
Nu kallar dock sängen, lääängtar efter kudden.

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Härligt med en bra vecka!

Å vilken fin höstplantering du gjort. Är såå sugen på att piffa med höstblommor till helgen men vi får se vad som hinns med... Jättefint med kålen till ljungen och silverinslagen!

Ha en fin helg! Kram

Svar: Ja visst är det fint med höstblomster. Och det allra bästa, tycker jag, är att det inte finns 10 000 sorter att välja bland som det gör med sommarblommorna, man slipper beslutsångesten :-D
Jenny

2013-09-20 @ 11:02:18
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0