Nytt från H&M

 
 
 
 
Hämtade ut ett paket från H&M häromdagen med ett nytt överkast till vår säng, gillar ju den här varianten som jag haft ett par olika färger av men nu ville jag ha något matt och grått och det här var över förväntan fint tycker jag. 
 
Det har verkligen tagit tid för oss att komma någon vart med inredningen i sovrummet, länge har det varit väldigt kalt, tråkigt och opersonligt och det är lite så fortfarande också. Ska in garderober, en fin taklampa (har inte hittat någon som jag gillar ännu) och någon tavla eller fotografi på väggarna. Måste kolla vad jag har för fotografier i gömmorna för det är ändå roligast att få sätta upp något som inte alla andra har. Och gärna i svartvitt.
 
Nu ska här hängas lite tvätt och sedan bli det soffhäng och någon bra film, om jag orkar hålla mig vaken.
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Så snyggt överkastet såg ut att vara! Tittar ofta in här men är urusel på att kommentera..Tack för en trevlig blogg å massa inspiration till hemmet! Trevlig Lördag!

Svar: Tack snälla du, vad glad jag blir :-) Tack för titten!
Jenny

2013-09-21 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0