Wilma 7 år


Kalastårtan. Ett masterpiece som detta har ni aldrig skådat tidigare tror jag.


Idag blev vår älskade Wilma 7 år. Tänk vad tiden går, bara 9 år kvar då så får hon börja övningsköra. Och på 5 år till så har hon förmodligen kommit ikapp mig både när det gäller längd och skostorlek. Helt otroligt vad fort åren går.
Igår hade vi barnkalas här hemma och ikväll har vi fortsatt med kalasandet och mumsat tårta och fikat.

Nu sover dock alla barnen och Johan har åkt tillbaka till jobbet en sväng så jag sitter bara och tar det väldigt soft och dricker te och surfar. Mina tomatplantor i fönstret har förresten börjat se väldigt tråkiga ut, jag misstänker starkt att dom är påväg att dö ifrån mig, men jag fattar inte vad jag gör för FEL ? Har knogat att vattna så fort jorden verkat torr men ändå varit väldigt försiktig med att vattna för mycket. Vad är problemet liksom? Sliter snart upp eländet och planterar något tacksammare istället. Mer basilika kanske för den växer och frodas iallafall.

Ska fixa lite inför morgondagen nu innan jag hoppar i säng med en tidning eller två. Känns som det kan behövas en tidig kväll efter att ha blivit väckt av Julia klockan fem imorse. Hur orkar hon ?

Kommentarer
Postat av: pillan

Grattis Wilma!

Oj vad ni kalasat senaste månaden :)

Jag tycker tårtan var riktigt söt ser mumsig och tjejjig ut!



Kram P

2012-04-24 @ 12:03:30
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja här har det blivit en del kalasande senaste tiden, men nu är det lugnt fram till i juni då sambon fyller :-) Skööönt!

2012-04-24 @ 19:50:28
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0