Prinsessan på ärten



Jag och Julia hade en liten fotosession för några dagar sedan. Vi raffsade ihop några kuddar från soffan och hipps vipps blev hon prinsessan på ärten. Inte det lättaste att foto skarpa bilder på en liten sessa som inte kan sitta stilla i mer än 2 sekunder bara.

HEJ ALLA!

Vad nöjd jag är just nu över att vårt internet och vår hemtelefon äntligen är tillbaka. Fredag morgon så bara försvann allt helt plötsligt så senaste dagarna har jag surfat runt med hjälp av iphonen.

Vi är alldeles nyligt hemkomna från jobb, skola och dagis och jag ska strax fixa ihop någon sorts kycklingrätt. Har ingen aning om vad men jag har en påse upptinade kycklingfileer framme så jag får väl hitta på nåt gott av dom helt enkelt. Idag beställde jag tapeterna till Emils rum (det blev samma som i inlägget före) och ikväll ska jag bestämma mig för tapeter till flickornas rum så att jag kan lägga in en beställning imorgon.

Bokade en liten Stockholmsweekend igårkväll, jag, Johan och Wilma ska iväg i november och bo på hotell, gå på grands "afternoon tea" och shoppa lite. Har faktiskt varit ute i god tid den här gången och faktiskt redan bokat bord så nu ska jag äntligen få gå på mitt afternoon tea, ska bli sååå kul för en te-nörd som lilla jag.
Nu ska jag sätta fart med middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0