Uppdatering av vårgarderoben

 
 
Hämtade ut denna goding på ICA häromdagen och är så galet nöjd över min nya fina jacka. Den hade nog funkat tidigare den här veckan när vi hade kring 8-9 grader varmt om dagarna men jag spar den nog tills det blir lite vårigare. Lääängtar så :-) 
 
Hej allihopa
 
Nu har även vi lite sportlov, idag har vi inte gjort så mycket ännu, men igår drog vi iväg till leklandet så barnen fick leka av sig bland rutschkanor, studsmattor och annat skoj. Är rätt gött nu när dom börjar vara så pass stora och klarar sig själva så får vi mammor hänga i fiket och surra istället. :-)
 
Fredag idag och jag har redan hunnit med 4 gympas och dryga 2 mil på löpbandet. Känns finfint och jag har faktiskt kommit till en punkt där det känns helt ok när man ska iväg, jag gruvar inte längre utan tycker det är rätt härligt ibland faktiskt. Får se om jag tar lite helgvila nu eller så kanske det får bli ett pass till imorgon. 
 
Nu ska vi iväg och hälsa på mormor och morfar en sväng innan det blir inhandling av mat och annat gott till  fredagsmyset. Hoppas ni har en härlig Fredag allihopa!

Kommentarer
Postat av: pillan

Snygg!!

Härligt att du kommit in i träningen :) Det är ju bara så skönt!

Trevlig helg

2013-03-01 @ 16:05:06
URL: http://hemmahospillan.blogg.se
Postat av: Kerstin

wow!hur snygg som helst. Trevlig helg på er.

2013-03-01 @ 20:35:35
URL: http://kaizenken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0