Howard



En naturfärgad "Miltonsoffa" med tillhörande fåtölj och fotpall är beställd till vårt vardagsrum. Och för att hela rummet inte ska kännas lika vitt som Fredde och Mickans hem i solsidan så ska jag imorgon beställa en riktig färgklick till fåtölj att ställa vid öppenspisen.  Det kommer att bli så BRA.

God Kväll Måndag!

Har haft en toppendag på jobbet där jag betat av en hel del "to do´s" och sedan har vi hunnit med lite besök av sötaste Elin och Maja här hemma och ikväll blev det en snabb sväng in till stan för att beställa sofforna.
Jag är världens veligaste person men nu är iallafall beslutet taget och nu är det bara den 8 veckor långa väntan kvar.
Nu måste jag bara besluta mig för om jag ska måla soffbordet vitt eller svart, vilken lampa vi ska ha och om vi eventuellt behöver en ny matta. Velig som sagt.

Nu ska jag fortsätta titta på "en unge i minuten" med skräckblandad förtjusning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag missat något eller har inte du tre små barn? Tror du den kommer att vara naturfärgad länge eller? :) Jag beundrar din outtröttliga energi. Du kan få komma ner hit och inreda världens finaste sommarstuga sedan när du är klar... :)



Kram från Gbg

2011-04-07 @ 21:22:33
Postat av: Jenny

Mina tre små barn kommer inte att få äta en endaste torr liten okokt makaron i den där soffan. Nej men jag har planerat vilken superfin pläd som jag ska köpa till soffan som ska läggas ut som ett snyggt skydd när det är dags för fredagsmyset. ;-) Men ok jag erkänner väl då att jag är liiite orolig över att dom ska trasha den totalt.

2011-04-07 @ 22:46:21
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0