Glöggtryfflar


Här har ni senaste tillskottet bland julgodiset. Glöggtryfflar. Mmm så goda och dessutom lite roliga att göra eftersom man får spritsa ut dom i formen. Spritsa är kul ;-)


God Kväll kära ni!

Sitter här och väntar på en risgrynsgröt som står på spisen. Tänkte barnen skulle få det till frukost imorgon och eftersom det inte är så tvärgjort så gör jag bort att fixa det nu ikväll. Tidigare ikväll har vi hälsat på hos barnens farmor och farfar där vi surrat, druckit te (jag iaf) och ätit en riktigt smaskig chokladkaka. Imorgon är vi bjudna på julfest igen, den här gången på havsbadet, ska bli så kul och så himla gött med ännu ett julbord. Tror inte det slår det första vi var på på Western Farm men huvudsaken dom har en god Janssons så är jag mer än nöjd.

Idag togs väggen upp mellan tvrummet och utbyggnaden så under jullovet så har vi det vi gör med målning, tapetsering och golvläggning. Ser massor fram emot det färdiga resultatet. Vet att jag snackat om bilder hit och bilder dit men när jag kommer hem på dagarna så är det kolsvart och jag har verkligen ingen lust att ge mig ut och fota då. Men det skrider åt rätt håll som sagt och till veckan är snickarna klara och då tar vårt arbete vid.

Nu ska jag surfa runt och knåpa ihop en liten önskelista, man vet aldrig om tomten läser just min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0