Baka kaka



Min goa lilla unge.

Sitter uppe och väntar på en kaka jag har i ugnen, tänkte jag skulle baka nåt att ta med på jobbet imorgon, och det kommer jag såklart på sent på kvällen när jag istället borde gå och sova. Men det är ju så skönt att bara greja på lite här hemma när det är lugnt och stilla en liten stund.

Var med Wilma till tandläkaren idag. Inga hål TACK OCH LOV, hon är nämligen livrädd och tror att minsta grej som ska göras i munnen kommer att göra jätteont. Men det gick bra som sagt så det känns ju skönt att hon slipper gå dit igen på ett bra tag.

Nu börjar min kaka vara färdiggräddad så jag ska göra ett sista ryck här i köket innan jag hoppar i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0