Härliga Måndag



En av våra rosenbuskar i full blom.

Sitter och myser med en tekopp och en liten skål med nötter och mörk choklad. Gott. Har jag sagt att jag älskar dessa stunder på kvällarna ? Förmodligen ett par gånger ja.
Idag har jag hunnit med en hel del tycker jag. Jobb, bullbak, en löprunda och nu ikväll har vi varit nere en sväng på byn och ätit glass. Wilma har åkt till farmor och farfar och ska sova hos dom i deras stuga tills imorgon, så henne ser jag inte förrän imorgonkväll igen. Hon har längtat så mycket efter den här kvällen och att få åka iväg bara hon och göra något utan två småsyskon i släptåg hela tiden. Min stora tjej.

Nu ska jag göra tidig kväll, det behövs för ögonen svider av trötthet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0