Ordning & reda


Har man inget bättre för sig så kan man ju alltid sortera i sylådan. Eller så har man massor med bättre saker som man borde ta tag i men man gör precis vad som helst hellre än just DET. I det här fallet så var det matten som jag visst gjorde allt för att undvika. Jag menar, ordning i sylådan är ju liiite viktigare ;-)

Måndag och jag känner mig riktigt laddad för en ny vecka, vi har haft en härlig helg och igår så var vi ute hela dagen och fiskade och grillade ute på en sjö. Som jag har saknat solen!  Idag gjorde vi morgon 05.30 och sen dess har jag hunnit dammsuga nere i sovrummen, städat toan uppe, sätta igång en tvättmaskin + allt fix med frukost, påklädning och tandborstning av mig själv + 3 små barn. Känns alltid riktigt skönt att komma hem på eftermiddagen när det är städat och fint hemma.


Mitt blåöga har börjat blekna något, syns fortfarande mycket men som sagt så är det en något svagare blånyans nu. Skönt. Har suttit och tittat på lite weekendresor nu i helgen, vi har varit inne på Budapest men nu lutar det lite mer åt Paris faktiskt. I slutet på april eller eventuellt början på juni siktar vi på att ta oss iväg.


Nu ska jag starta tumlaren och börja "operation påklädning av ytterkläder" så vi tar oss iväg snart.


Kommentarer
Postat av: Mona

Matten? Innebär det att du pluggar till något speciellt nu eller?

2011-03-22 @ 20:44:31
URL: http://writtenbym.wordpress.com
Postat av: Jenny

Nej jag pluggar inte till nåt speciellt. Jag läser matte C på komvux mest bara "för att". Har inga planer än så länge på att söka in till högskolan men OM jag kommer på att jag ska göra det så kommer jag förmodligen behöva Ma C eftersom ekonomiprogrammet ligger nära till hands.

2011-03-23 @ 07:12:17
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/
Postat av: Mona

Det är alltid bra att läsa, det kommer till användning tids nog.



Varifrån köpte du dina stövlar? Hur är de i storlek?

2011-03-23 @ 14:02:47
URL: http://writtenbym.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0