Liten blir stor



Har preis avnjutit en riktigt delikat middag bestående av två ägg och en skål fil. Var inte värst hungrig ikväll alltså.
Idag har det jobbats och skrivits matteprov, det känns som att det kan ha gått precis hur som helst med provet men jag hade iallafall en hyffsat bra känsla medans jag satt och skrev så det vore väl skit om man inte fick godkänt iallafall.

Tänk att snart är det helg. Jag jobbar som vanligt imorgon men sen blir det minsann ledighet ända tills på tisdag då det blir jobb igen. Imorgon ska Wilma iväg och besöka sin skola som hon börjar på till hösten, hon längtar och tycker att det ska bli så kul att äntligen få börja skolan. Min stora lilla tjej, känns som det var nyss hon var pytteliten och drog storlek 50 på bebiskläderna.

Nu har alla barnen precis gått och lagt sig så jag ska ta och bädda ner mig i soffan och kolla på "Sofias Änglar" och senare blir det "hemmafruarna".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0