Emils rum

Planerar för Emils nya rum som vi ska börja med snart. Riktigt kul men samtidigt tycker jag det är lite svår avvägning det här med att det inte ska vara för gulligt men heller inte bli som ett tonårsrum. Han är ju bara 4 år men samtidigt är han ju en stor kille förstår ni. Tror ändå att jag har det mesta klart för mig nu så imorgon lägger jag in en beställning på tapeten (denna nedan eller en från midbecs sportkollektion som jag inte hittar någon bild på) och sen ska vi bara planera in en liten tripp till det stora blå varuhuset så är det mesta fixat och då äntligen har han ett eget rum. Känns sååå kul att det äntligen håller på att bli av.
Skrivbord för legobyggandet och annat pyssel från IKEA.


Fina förvaringskorgar från "Rice" som sväljer en hel massa leksaker.
En "storkillesäng" ska han såklart ha, perfekt med förvaring och när kompisar ska sova över så bäddar man lätt ut den till en dubbelsäng. Wilma har en likadan som vi är väldigt nöjda med.
Taklampa i svart, även denna från IKEA.
Mattan från rice skulle också passa fint in i nya rummet. Kommer att satsa på svart, vitt och blått i Emils rum. Resten av färgerna får alla leksaker stå för.


Här är jag liiite osäker men just nu lutar det åt denna tapet. Tycker den är fin utan att vara allt för puttinuttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0