Första snön och nya heels



Ett par svarta pumps i skinn från din sko och nytt rött läppglans ("Dior Addict Ultra Gloss Flash" 856) inhandlades på min supersnabba shoppingrunda igår.

God Morgon Lördag!


Här hemma är stämningen på topp denna Lördagmorgon, dom första snöflingorna singlar ner från himlen och barnen är uppspelta som aldrig förr och vill inte annat än att gå ut just nu. Myyyyyys säger jag.


Igår eftermiddag drog jag iväg på en snabb shoppingsväng för att införskaffa nåt fint att ha på mig på kvällens Näringslivsgala som jag och Johan ska iväg på. Blev en vit spetsklänning från VILA och ett par svarta pumps med lagom höga klackar. Tror det blir finfint! Ska hur som helst bli riktigt skoj ikväll, förra året hade vi jättekul så det blir säkert bra den här gången också.

Nu ska jag duka fram en riktig hotellfrulle, med bland annat inlagd gurka som jag fixade ihop igår eftermiddag. Blir riktigt gott på ett par leverpastejmackor. Yummie!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inga nya heels, men jag har ett nytt jobb! Hurra för mig! :)

2011-10-22 @ 13:31:47
Postat av: Tomten

Enligt Johan skulle du ju till optikern...........

2011-10-22 @ 18:10:42
Postat av: Jenny

Härligt med nytt jobb!



Tomten: Du vet visst allt du, ja det stämmer att jag var till optikern också.

2011-10-23 @ 07:52:08
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0