Onsdagmorgon och nytt från Tine K


God  Morgon Onsdag!

Idag strålar solen för ovanlighetens skull den här hösten. Härligt! Gick och la mig vid niotiden igårkväll så jag var ganska pigg när barnen vaknade kring klockan sex på morgon. I söndags la jag en beställning hos inreda på denna "jute-matta" från Tine K. En gigantisk sak på 3 x 4 meter som ska få ta plats i tv-rummet.
Vet inte hur länge jag letat efter den rätta mattan och jag har nog inte heller varit riktigt säker på just VAD det är jag letat efter men nu fick det bli såhär iallafall och jag tror det blir bra. Var dock en beställningsvara så vi får väl se hur länge jag måste vänta på den. Nu måste jag se till att Wilma är klar för att åka, skolskjutsen kommer på fem minuter så skynda, skynda!

Bild: Inreda.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0