Back home



Nytt doftljus från "Durance" var en av sakerna som fick följa med hem till Norrland efter en härlig helg i Stockholm. "Water Flower" står det på etiketten. Doftar alldeles lagom och helt underbart.



Nk´s teshop fick sig också ett besök och det blev två nya påsar. "Masala Chai" - Ett svart te från Indien med smak av kanel, ingefära och lite Ginseng. Och "Ipanema" - Ett svart te med smak av frukt och bär. Vackert dekorerat med sommarens blommor. Har hunnit smaka från båda teérna och dom var riktigt goda båda två.

Hello Monday !

Så är jag åter på hemmaplan efter en helt fantastiskt rolig helg i huvudstaden. Tjejmilen var en upplevelse trots att jag tyvärr inte kan skryta med något vidare bra resultat, men som sagt en upplevelse som jag gärna gör om igen. Vi har bott centralt och fräscht, shoppat en hel del och ätit goda middagar. Lördagkväll hade vi bord bokat på Restaurang Grill på drottninggatan. Dit kommer jag garanterat att äta igen vid nästa Stockholmstripp. Åt bland annat en "Laxcarpaccio" med avokado, löjrom och grön chili till förrätt som nog är bland det godaste jag någonsin ätit. Resten av maten var också god men förrätten tog liksom priset. SÅÅÅ GOTT!

Men nu är jag som sagt hemma, barnen har precis somnat och jag sitter och sneglar på "Halv åtta hos mig" samtidigt som jag skriver detta inlägg. Nu slutar det visst så jag ska lägga ner datorn och koncentrera mig på kvällens avsnitt av Idol som börjar strax. Tyckte riktigt bra om dom som gick vidare igårkväll så vi får väl se vilka människor dom lyckas hitta ikväll. Alexander Bard var för övrigt en frisk fläkt, men den "nya" Jihde imponerade inte så mycket tyckte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0