Onsdag


Idag har jag hängt med den här glada och förkylda bruden. Dock betydligt piggare och mindre snorig idag än hon var igår så det går åt rätt håll. Vi har hälsat på en sväng på farmors jobb idag och ätit lunch med Johan på folkis innan vi åkte och hämtade hem de andra småtrollen. Har hållit mig på banan hela dagen och stått emot två semlor som stod i kylskåpet och skrek efter mig. Tack och lov blev jag räddad av Wilma och Emil som åt upp dom när dom kom hem från dagis och skola.

Wilma bor numera i sitt nya rum sedan ett par dagar tillbaka. Det är så fiiiint men det saknas ju en massa prylar som måste in där. En snygg taklampa, lampa till byrån, helkroppsspegel, fina krokar osv osv. Det är ju sånt här, det här sista fixet som är så KUL! :-)

Nu ska här stökas undan lite och sen hopp i säng!

Kommentarer
Postat av: pillan

Å vad spännande med ett nytt rum, hoppas vi också får se ;)



Kram P

2012-02-24 @ 15:53:21
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart ni ska få se! Måste bara fixa i ordning lite först :-)

2012-02-24 @ 21:23:22
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0