God Morgon världen!

 
 
Firar in helgen med en äggmacka med kaviar och en kopp te denna Fredagmorgon. Ligger en tät dimma över älven, är 2,4 grader varmt och INGEN snö!  Lite trist väder men vad gör det när det är HELG :-)
 
God Morgon bloggläsare!
 
Njuter av min lediga Fredag och gör inte mycket alls faktiskt. Ingen stress utan bara lugn och ro, äta länge, och kolla lite nyhetsmorgon. Är så glad över att jag kommit igång med träningen, har fått till 3 pass även denna vecka (styrketräning och spring på bandet) och orkar äntligen springa 5 km i ett, inte i något jättesnabbt tempo direkt men jag orkar iallafall hela vägen även om det är med blodsmak i munnen ibland. ;-) 
Kan inte påstå att jag träningen är något jag ser fram emot, nej än så länge känns det snarare som ett nödvändigt ont men jag ska bita ihop och förhoppningsvis så ändras inställningen i takt med att det börjar gå lite lättare. 
 
Nu ska jag plocka undan lite här och sen blir det nog lussebullsbak med småttingarna. Kikar in senare med ett bildbevis kanske :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0