Grå Måndag

 
 
 
Hur uppiggande är det inte med en bukett såhär vackra rosor på hallbyrån en vanlig grå Måndag!? Våra middagsgäster kom med dessa i Fredags och jag hoppas dom står sig ännu några dagar för dom är såå rackarns fina tycker jag.
 
Back to work idag då och HERRE GUD så tungt det är att stiga upp på mornarna den här mörka årstiden. Och det är inte det att jag är uppe och nattsuddar för jag lägger mig minsann sällan efter 22.00 på kvällarna så jag får mig oftast runt åtta timmars nattsömn och mer kan man ju liksom inte be om för då får jag lägga mig samtidigt som barnen. Någon som testat en "wake up light" ?Funderar på om det kanske skulle vara värt en investering. 
 
Fick mig iallafall en riktig långprommis ikväll medan Wilma var på simträningen, riktigt härligt med lite frisk luft i lungorna och nu börjar dessutom förkylningen vara över så på någon dag är planen att vara tillbaka på gymmet. 
Men nu kallar sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0