14e dagen utan socker

 
 
Första grillningen på nya altanen, utemöblerna får däremot vänta på att invigas, liiiite i kallaste laget ännu. 
Tänk så många härliga dagar och kvällar vi ska ha på den här altanen i sommar. Längtar efter värmen. 
 
Idag har vi investerat i en ny grill, en kolgrill fick det bli nu när vår gamla gasolare börjar ha gjort sitt. Sitter och väntar på maten med ett gott glas vitt vid min sida och längtar mig blå efter att värmen ska komma. Snart, snart är sommaren här. Är idag inne på 14e dagen utan socker, det går bra men jag har mina dippar när jag nästan skulle kunna kapa min ena arm för en godispåse eller en riktigt chokladig glass. Att jag skulle fuska eller ge upp före jag har gjort mina 21 dagar finns dock inte på kartan. 
 
Nu ska jag kolla hur det går för grillmästar´n.
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Man kan bara föreställa sig vilken otroligt vacker utsikt ni har från altanen!

2013-04-27 @ 21:31:13
Postat av: Ken

Wow. Fantastiskt att få sitta så och titta ut över älven. Blir riktigt avundsjuk. kram/ Ken

2013-04-28 @ 21:01:55
URL: http://kaizenken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0