Godaste salladen

 
 
 
Var så sugen på något lätt och fräscht till middag ikväll så det fick bli denna sallad ovan. Såååå galet god den blev alltså så den ska jag definitivt göra fler gånger. Tänk till sommaren ute på altanen med ett iskallt rosévin i glaset. Muuuums.
 

Hello Lördag
 
Här är det lite krassligt på hemmafronten. Hostig Julia och en halt Johan. Har inte gjorts så mycket spännande den här Lördagen alltså. Har å andra sidan fått lite gjort här hemma då istället. Renbäddat alla sängar, tvättat, tvättat, tvättat och gjort rent och fräscht. Känns helt lovely nu. Och kroppen fick sig en omgång på gymmet också så nu ser jag bara fram emot en väldigt soft och härlig kväll i soffan.
 
Och just det, inte för att jag bryr mig men det vore såklart kul ändå om Luleå vann ikväll. HEJA LULEÅ!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh såg smarrigt ut!

2013-04-09 @ 18:02:36
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: Fanny

Den såg riktigt god ut !:) Jag kan få riktiga craving efter chevre..

Kram Fanny.

2013-04-10 @ 12:23:56
URL: http://trettiosjukvm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0