Helgen

Så har ännu en helg förflutit snabbare än snabbast och vi har hunnit med både kalas för vår blivande åttaåring, ett par stycken grillmiddagar och avslutning på simskolan. Emil är nu stolt ägare av både den gröna och blå baddaren. Utemöblerna har kommit på plats och vi har spånat på hur ett räcke runt altanen ska se ut. Och idag är jag inne på den nionde dagen utan socker och det går hur bra som helst faktiskt. Hade väntat mig att helgen skulle bli lite jobbigare men det har varit en ganska lätt match hittills måste jag säga. 
 
Nu dags att hasta iväg mot dagis och jobb!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jenny! Tack för inspirationen till sockerpaus! En vecka avklarad, förvånad över att jag uppenbarligen har någon typ av karaktär!

2013-04-22 @ 20:21:53
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0