IKEA och 21 dagars sockerstopp

 
Det blev en tur till IKEA igår och kolla så fin hortensia jag kom hem med. Nu åkte vi ju iofs inte dom dryga 20 milen enkel väg bara för en blomma, vi fick med oss nya utemöbler till altanen också och dom var till och med finare i verkligheten än på hemsidan tyckte jag. Dessa med namnet Sunderö är det som ska stå på vår nya altan i sommar, tror det kommer att bli kanon. Ett ordentligt parasoll måste vi också ha, gärna ett som håller. Tips?
 
Har också besämt mig för att köra ett 21 dagar långt sockerstopp med start idag. Jag tänker äta frukt och även pasta, potatis osv i liten mängd. Det är fikat, godiset och glassen som får stryka på foten och såhär på första dagen så känns det ju heeelt fantastiskt vilket bra beslut jag har tagit. Så lär det inte kännas alla dagar dock.
Och vet ni, nu är tjejmilen inbokad. Jag har till och med bokat in oss på afternoon tea på Grand Hotell en sisådär nästan 5 månader i förväg. Det kommer att bli så kuuuul :-)

Kommentarer
Postat av: pillan

Jamen det är faktiskt skönt att "stå emot" godiset !! Jag är iof mer av en chipsoman men brukar alltid nalla på Nikkis godis men inte nu och det känns bra!
Gör som du och äter fortfarande "dolt" socker!

Afternoon tea på Grand, jo jag tackar ;) Gud nåt att se fram emot och vilken belöning efter löpandet!!

Kram P

2013-04-15 @ 20:10:03
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0