Lite nytt till toan


 
Nya burkar, handdukar och badrumsmatta från H&M har flyttat in till toan. Badrumsmattan var dock den mest irriterande badrumsmatta som går att uppbringa. Liten som en handduk och far bara runt på golvet som en trasa. Helt värdelös. Men söt var den. 
 
Är lite småtrött idag efter en mycket trevlig tjejmiddag igårkväll. Det var knytis och temat var vegetariskt och jag kan bara konstatera att jag måste börja laga lite mer av just det vegetariska. Det var SÅ galet gott allting. 
Förrätten var smördegscrostinis med körsbärstomater, sedan fortsatte vi med jordnötsbiffar med jordärtkocksmos och en sallad på bland annat getost, valnötter och avokado. Till efterrätt åt vi pannacotta på vit choklad toppad med passionsfrukt. My GOD så gott allt var!
 
Idag har vi bara varit hemma, har städat lite och sett till att Wilma fått sin läxa gjord, på en stund är det dags för simskola för Emil men det får bli Johan som åker iväg med honom idag, jag ska se till att baka så jag får fylla upp frysen lite. En bra Söndag på alla sätt och vis.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0