Nöjd och glad

 
Kkkkallt ute. Det första jag gjorde när jag kom hem var att tända ljus och koka en kopp te. Tulpanerna på bordet börjar verkligen sjunga på sista versen, dom hänger och spretar men än så länge ser dom rätt fina ut ändå, varken bruna eller skrumpna. 
 
Idag blir det vilodag från träningen. Känner att jag kommit igång rätt bra nu faktiskt och det blir mindre och mindre jobbigt för varje gång det är dags att dra iväg till gymmet. Har 3 gånger i veckan som mål och blir det fler gånger så är det givetvis bra men får jag till 3 pass så är jag väldigt nöjd med det. Någon kanske kommer ihåg "Projekt viktminskning" som jag satte igång med i början på Augusti? Då hade jag gått upp några kilon under sommaren och var absolut inte nöjd med vad dom kilona hade gjort med mig. Idag stod vågen på 56,3 kg och jag har pendlat där mellan 56-57 kg under en längre tid nu och känner mig faktiskt rätt nöjd där. Och det är så SKÖNT att
f a k t i s k t känna sig nöjd. 
 
Nu ska jag försöka koka soppa på en spik (börjar verkligen vara dags för storhandling). Hoppas ni får en häääärlig  Onsdagkväll allihopa, här ska vi hälsa på mormor och morfar en sväng och sen ska vi inta soffan och kolla Sveriges Mästerkock. 

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag blir tokig på kylan!!! morrr...
Duktig är du med träning iaf!! Jag har haft två toppenveckor med mycket träning nu, det är så skönt :)

Kram P

2013-01-17 @ 21:30:49
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0