Skärpning nu!

 
God Morgon Onsdag
 
Himlen är inte lika klarblå idag som på bilden ovan men det verkar faktiskt klarna upp lite så vi får nog en fin dag idag. Regnar iallafall inte så på nåt litet tag ska vi ta med oss fika och åka iväg till lekparken.
 
Usch vad sista veckorna varit onyttiga för mig. Tränade igår men veckan före fick jag skippa träningen helt eftersom jag blev förkyld. Mycket sött och slisk har det också blivit så nu får det faktiskt lov att bli skärpning på den fronten med start IDAG.
 

Kommentarer
Postat av: pillan

Ja det har varit lite si och så här med ... mest med kosten! Men "det bjuder jag kroppen på" nu när det är sommar ;) Den är ju så kort och till hösten tar vi krafttag, eller hur??!

Kram P

2013-07-08 @ 21:35:10
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0