En gladkopp!

 
Brukar inte direkt älska vad Green Gate har att komma med, tills jag såg den här koppen då. Så fin så klockorna stannar och jag har spanat in den både en och två gånger när jag vandrat runt på handplockat och kollat inredning. Glad blev jag då såklart när min snälla morbror och fru kom med den till mig i försenad födelsedagspresent i Fredags. En riktig gladkopp!
 
Här byggs det lego (Emil) vissa kollar på formel 1 (Johan såklart) Wilma skriver i sin nya dagbok, och Julia den lilla livsnjutaren hon ligger fortfarande och snarkar så gott i vår dubbelsäng. 
Får se vad den här Söndagen har att bjuda på. Kallt är det, -20 just nu så förmiddagen spenderas nog inomhus iallafall. Helgen skulle ha haft lite fler dagar ibland kan jag tycka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0