Yummie

 
 
 
 
Våffeldagen firas såklart med en riktig våffelmiddag till barnens stora förtjusning. 
Jag håller mig till lite tråkigare middagsmat för jag har minsann "unnat mig" alldeles tillräckligt i helgen som varit.
 
Tänk att vi snart avverkat första dagen på 2013 års påskvecka. Tiden efter jul brukar ju verkligen snigla sig fram men i år tycker jag tiden har gått hur snabbt som helst. Nu börjar det dock klia lite i fingrarna efter att få börja göra fint ute, plantera lite blommor och göra iordning på nya altanen, så våren får gärna snabba på lite nu. 
 Men vi har en fin tid nu också, helgen har mestadels spenderats utomhus med att samla fräknar, grilla och för barnen har det varit längskidåkning och skoterkörning som stått på agendan.
 
Nu ska jag dra på mig träningskläderna och packa Wilmas badpåse innan det är dags för oss att dra till badet. Ser fram emot en kväll i soffan sen med både "Familjen Annorlunda" och "Dicte" när vi kommit hem.
 

Kommentarer
Postat av: pillan

Jag som inte ens äger ett våffeljärn gav en hint till mamma igår... och jo vi blev bjudna på en riktigt smaskig våffelstund ;)

Kram P

2013-03-26 @ 12:08:23
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0