Mässa

Vår minsta lilla sessa med glass i hela ansiktet.Jag är så galet lycklig över min lilla familj. Mina trollungar och min J.

Vår lilla gladtjej Julia i glassätartagen.

Vilken värme det varit idag. Hösten drog sig visst tillbaka för ett par dagar för idag har det minsann varit högsommar.  Efter en lugn och skön morgon utan stress så åkte vi och lämnade våra två stora barn, Wilma och Emil, hos mormor för att sedan åka vidare mot årets Nolia-mässa. Julia hade vi med oss i vagnen, hon tröttnar inte lika fort som de äldre barnen så det var nästan lite som semester att "bara" ha med sig ett barn :-)
Man får komma ihåg bara att servera bra med vätska en varm dag som denna. Efter mässan, där vi för övrigt inte fyndade ett jota så drog vi en repa på stan och inhandlade lite nya höstkläder till barnen. 

Nu ikväll efter hämtning av två trötta barn så blev det läggdags ganska omgående för de små. Jag och J har suttit och myst i soffan med en skål godis, slötittat på en film och gluttat lite i senaste "MAMA" och "Family Living".
För morgondagen så finns inga planer spikade så vi får helt enkelt se vad vi hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0