Gårdagens shoppingskörd



Ett par nya vinterskor från vagabond fick följa med hem igår. Stod i valet och kvalet mellan ett par nya höga skinnstövlar eller dessa lägre stövlar men eftersom jag är riktigt nöjd med dom gamla stövlar jag har så fick det bli den lägre modellen och en dosa svart skocreme för att fräscha upp mina gamla. Supernöjd!




Har länge varit ute efter ett vitt lagom stort kakfat, detta söta från indiska blev mitt för ynka 149 kr. Ett riktigt fynd. På detta ska det serveras allt från scones till kakor och godis.

God Morgon Söndag!

Hade en supermysig dag på stan med min mamma igår. Vi åkte tidigt och kom hem sent, lunchade god thaimat och fyndade lite smått & gott. Skokrämen som jag skrev om ovan gjorde verkligen mina gamla stövlar som nya igen, vilken skillnad, så nu ska jag verkligen bättra mig när det gäller att ta hand om mina skor.
Blev även lite smått & gott från lagerhouse samt ett nytt smarrigt te från théshoppen.

Nu är klockan snart nio och jag och barnen har redan varit uppe i tre timmar, dom små sitter och lägger pussel och jag har precis druckit ur min första tekopp, snart blir det frulle och sedan ska vi försöka fånga dagen. Ska ta Julia i vagnen när J vaknat och gå en liten promenad, ska även baka nåt och ikväll är det simskola för Wilma som står på schemat. Kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0