Relax



En av de saker som fick följa med hem i påsen från lagerhaus i lördags. Tycker den är så fin och har även en i klarglas nere i badrummet.


Torsdagkväll och jag har precis smörjt in mina fossingar med fotcreme efter ett riktigt härligt fotbad. Fotbad är så underskattat, det är SÅ skönt och helt perfekt om man är lite frusen, man blir alldeles varm i hela kroppen av en stund med fötterna i det varma vattnet. Har även lagt ansiktsmask så jag känner mig nästan som ny nu. ;-)

Dagen har för övrigt varit bra, jobb till halv tre och sedan hämta barnen och åka hem och ta det lugnt och fixa med middagen. Ikväll har vi hälsat på barnens farmor och farfar, Wilma och Emil lekte länge på lekparken bredvid och vi andra fick oss en kopp citronte och lite ost och kex.  
Imorgon är det fredag, en dag då jag vanligtvis är ledig, denna vecka är det dock jobb eftersom jag var ledig i tisdags då barnen skulle på ögonmottagningen.

Nu ska jag krypa ner under täcket så jag är någorlunda pigg på veckans sista arbetsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0