Sovrum



Vårt sovrum har länge och väl varit riktigt avskalat och tråkigt, men så igårkväll så fick jag för mig att börja flytta runt på lite ljusstakar, ta ner tavlor och ändra om. Lite mysigare blev det allt, saknar bara några nya tjusiga kuddar och en pläd att lägga på sängen.




Hemnes-byrån (som även den står i vårt sovrum) från ikea som jag verkligen älskar. Tycker den är såå fin och vid nästa ikea-tripp ska det inhandlas ännu en att ha i hallen uppe.

Fredag den 1a oktober står det i almanacken idag. Wilma åkte iväg med farmor och farfar på morgonen så halva dagen har jag bara haft två barn hemma. Blev en sväng på byn med Emil och Julia, vi fikade på centrum, köpte lite godis och kollade av om det fanns nåt kul att fynda på bruket.

Vi har precis nattat tre trötta barn så nu väntar idol och en hel hög med nya tidningar. Mys. Och eftersom det är fredag så är såklart även godisskålen välfylld och bara väntar på att jag ska kasta mig över den. ;-)

Nu kallar soffan. Imorgon vankas stadstripp med mamma, längtar efter att få gå runt utan barn i affärerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0