Wilmas nya rum


Sötaste överkastet ever från danska rice.


Mitt gamla skrivbord som jag hade när jag bodde hemma har fått sig ett par lager vitfärg, nu är det Wilma♥ som sitter här och målar, pärlar och skriver.



Hallå Torsdag!

Sitter hemma och väntar på att få åka bort igen, på lite mindre än en timme är vi nämligen bjudna på palt hos barnens farmor och farfar. Julia är redan där eftersom farfar ville hämta hem henne från dagis idag.

Känns superhärligt att det redan är helg för mig och barnen nu. Ikväll ska vi hämta deras kusin som ska komma och sova över här inatt, dom ska få vara uppe lite längre så vi ska se robinson och äta nåt gott tillsammans. Mys.

I helgen ska vi åka och titta på soffor, vi är ute efter en ljus tygsoffa men vet inte riktigt vilken variant det ska bli ännu. Lääängtar efter att få kasta ut våra bruna skinnsoffor. Praktiska JA. Snygga NEJ.
Lördagkväll ska vi dessutom på näringslivsgala så jag måste nog lägga manken till och försöka hitta nåt snyggt att ha på mig.

Nu ska jag ta en svängom med dammsugaren innan vi ska iväg igen.

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag gillar skrivbordet!! Ett sånt skulle jag kunna ha själv, i mitt nya och förhoppningsvis större hus (som vanligt) i framtiden...

2010-12-01 @ 16:09:45
URL: http://mmonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0