Drömmar om inredning



Är helnöjd över mina krukor med höstblomster som står på vår bro, speciellt denna kruka med den söta glaskoppen för värmeljus.

Livet rullar på i ett. Idag jobb, hämta barnen, hem och fixa med middag och sedan iväg på gymnastik med Wilma. Julia fick följa med den här gången eftersom J lovat Emil att åka och bada.
Känns skönt med kväll, har duschat, druckit nya favoritteet "vintersaga" och bläddrat i senaste "sköna hem". Är riktigt sugen på inredning, som ny soffa, matta, tavlor och mysiga kuddar. Och kanske framförallt en ny lampa till vardagsrummet, men där har jag fastnat lite, är ute efter en riktigt stor och det största jag hittat har en diameter på runt 60 cm. Eller så har dom kostat multum.

Nåväl. Sista arbetsdagen för veckan imorgon innan jag och barnen tar helg. Imorgon ska jag stiga upp tiiidigt som bara den och fixa mysfrulle till kidsen. Lite mittiveckanlyx kan väl aldrig vara fel! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0