VAB och en målad vägg



Detta är timmerväggen som blev målad i helgen, blev hela skillnaden tycker jag. Ikeaskåpet kommer dessutom till sin rätt nu när det inte är en ful furuvägg bakom.  Nu är det bara taket i badrummet och tvättstugan kvar som ska få sig några omgångar med vitfärg och sedan är all furufrossa väck i detta hus. Äntligen!

Hallå måndag!

Blev tidig hemgång från jobbet idag då dagis ringde och meddelade att Wilma fått feber och var riktigt hängig. Så vi har läst lite böcker och jag har hunnit tvätta och fixa lite medans hon legat i soffan och vilat framför barnprogrammen.

Funderar lite på vad man skulle ha gjort imorgon, jag blir sååå rastlös av att bara vara hemma, men putsa fönster invändigt får nog bli ett av projekten iallafall.
J var en ängel och putsade alla fönster utvändigt igår, han vet att det är bland det absolut värsta jag vet och att jag gruvar mig varje gång det ska göras så igår gjorde han ett ryck och det känns som en liten sten har lättat från mitt hjärtat :-)

Nu måste jag ta tag i lite middagsfix så vi får någon mat på bordet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0