Ändrade planer



Grekisk yoghurt med blandade nötter och honung, melon, ägg och gott glöggte. Slapp och härlig frulle framför datorn.

Inte blir det någon tripp till min mormor idag inte. Wilma vaknade varm som en kamin och med hosta. Trist när det skulle bli så fint väder, men jag känner på mig att det här är nåt kortvarigt så vi ska förhoppningsvis inte bli sittande inomhus hela helgen. Imorgon var tanken att jag och Wilma + en kompis till Wilma och hennes mamma skulle åka till stan och äta mat och se filmen "Rio" som har premiär idag. Nu får vi väl se hur det blir med den saken.

En sak som är säker är iallafall att jag ska ut på en promenad idag när Johan kommer hem från jobbet. Gud så underbart med sol och klarblå himmel, lycka!

Kommentarer
Postat av: Mona

wow vilken frukost!!! tänk den som blev bjuden på den, jag skulle iaf inte tacka nej..., =)

2011-04-08 @ 18:37:52
URL: http://writtenbym.wordpress.com
Postat av: Jenny

Har du testat grekisk yoghurt med nötter och honung ? Om inte så GÖR DET, det är en hit! :-)

2011-04-08 @ 18:50:26
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0