Kalas för vår blivande 6 åring









Cake pops, cupcakes, glass, kakor och saft. Kan säga att det var tre barn som  var rätt sockerspeedade när dom skulle gå och sova för kvällen. Jag tycker det är superkul att fixa kalasfint men det ska erkännas att det är rätt skönt när det är över också. 

Hello lördag!

Idag har vi alltså haft barnkalas här hemma. Wilma var jättenöjd över sin dag som hon längtat så länge efter. Egentligen fyller hon ju inte förrän nästa lördag men eftersom det är påskafton då så fick det bli kalas idag istället.
Jag är fortfarande förkyld, riktigt irriterande nu när jag inte vill nåt hellre än att fara ut och springa. Har börjat med rinexin idag så det ska väl förhoppningsvis bli bättre snart. Tycker det är sjukt jobbigt att gå omkring med lock för öronen hela tiden. Får alltid åt bihålorna nuförtiden när jag blir förkyld.

Ikväll blev det grillat till middag, filé med grillade grönsaker och en god sallad, så gott. Sen har vi skurat och städat upp ordentligt efter kalaset så nu är det rent och fräscht igen, härligt.

Nu ska jag släcka ner och hoppa i säng, är tröttare än tröttast så det ska inte bli lite skönt att få gå och sova.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0