Annandag Påsk



Grönsaker i väntan på grillen. Att det kan bli så himla gott att bara grilla grönsakerna, kan nästan tycka att det är godare än köttet faktiskt.

Hej hopp !

Jag är så lycklig över den här underbart härliga påskhelgen som vi nu har bakom oss. Inte för att vi gjort något märkvärdigt men bara det faktum att solen har strålat och all snö börjar vara borta gör att man blir glad i hjärtat.
Älven är i princip helt öppen och idag när jag satt ute och solade så drev det förbi rätt många stora isflak. Tror vi har haft runt 19 grader varmt i skuggen.

Imorgon är det dags för jobb och dagis igen, men bara för 3 ynka dagar för tidigt, tidigt på fredagmorgon så drar vi till Paris! Längtar SÅ efter att få strosa runt i butiker, äta macarons och spana in eiffeltornet.
Förrutom dom givna sevärdheterna så undrar jag om det finns nåt annat man bör se eller göra när man väl är där ? Någon med bra koll som kan ge lite tips kanske ?

Nu ska jag plocka undan lite här innan jag hoppar i säng.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du provat på att baka macarons själv? Jag har planer på att testa men har inte kommit så långt än... Tanken är att de skulle se snyggt ut i någon burk eller uppläggningsfat med lite färg =)

2011-04-26 @ 13:55:46
Postat av: Mona

Det var från mig....

2011-04-26 @ 14:00:15
Postat av: Jenny

Jag har aldrig provat baka dom själv, men som du säger så är dom rackarns snygga, så snygga så att man gärna både skulle äta kakan och ha den kvar. :-)

2011-05-03 @ 20:56:25
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har aldrig provat baka dom själv, men som du säger så är dom rackarns snygga, så snygga så att man gärna både skulle äta kakan och ha den kvar. :-)

2011-05-03 @ 20:57:05
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0