Premiär för utomhuslöpningen





Måste bara tipsa om "veckans pryl" som definitivt måste bli skotorken. Den är inte vacker där den hänger på väggen i hallen men den fyller absolut sitt syfte, och om man har småbarn som älskar att leka i vattenpölar så är den ovärderlig. Funkar lika bra till blöta handskar. Hade den haft fler "armar" hade den varit ännu bättre. Men I love it ändå.

Hello Torsdagkväll!

Nu är det helg för mig och barnen igen, det känns som jag skriver det hela tiden men veckorna springer ju verkligen fram. Idag har det varit jobb och matte på schemat och nu ikväll har jag sprungit utomhus för första gången i år. Riktigt härligt var det. Fick ihop 8,4 km i lugnt tempo och det var så ljuvligt att få springa på asfalt igen så jag tror jag sprang med ett leende på läpparna hela tiden. Nu ska jag försöka hålla igång och springa 3 gånger per vecka iallafall. 

Imorgon tänkte jag och barnen åka och hälsa på min mormor och kanske ta en sväng förbi en lekpark så dom får leka lite. Hoppas på riktigt härligt väder i helgen så vi kan vara ute en massa. Och sovmorgon, GUD så jag längtar efter en sovmorgon.

Och på tal om sömn så tror jag att sova är just precis det jag ska ta och göra just nu! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0