My latest love VIPP





Här har ni vår senaste familjemedlem, en finfin vipp som jag inte riktigt vet vart jag ska placera. Den får nog flytta runt mellan toan och köket tror jag. Men idag får den iallafall stå i köket och vara snygg.

Idag är iallafall 3 av 5 familjemedlemmar glada som barn på julafton. Jag är lycklig över min fina nya soptunna, Johan är lycklig över traktorn han rattar runt i ute på gården där han har satt igång med projektet att göra en grund till utbyggnaden. Emil fick följa med och hämta hem traktorn och har sedan åkt runt med Johan här ute ett bra tag så han är en mycket nöjd och glad kille idag. Wilma och Julia är nog mest glada över att det är fredag och vankas fredagsmys. Vilken happy familly va! Haha.

Idag har vi inte gjort så många knop, lite städ och fix, handla mat och göra lite ärenden. Min snälla mamma kom förbi på förmiddagen idag och hälsade på och passade barnen en stund medans jag drog ut på en liten runda. Hon fixade dessutom god lunch åt oss så efter en dusch så var det bara att sätta sig vid dukat bord. Lyx.

Nu ska jag börja fixa med en sallad och svänga ihop en bearnaise till kvällens middag som blir grillad fläskfilé med diverse tillbehör. Sen blir det fredagsmys för hela slanten!

Happy friday på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0