Zoul



Köpte en ny väska i förra veckan, en axelremsväsk i den perfekta storleken. Har varit sugen på en brun väska ett bra tag och är mycket nöjd över denna fina.


Good Morning Sunshines!

Fredag och veckans allra bästa dag är här, strålande sol men bara dryga 11 grader varmt just nu. Känns lite som att hösten har kommit, speciellt med tanke på vädret som varit sista dagarna. Kan säga att jag haft en hel del användning för mina svarta "Hunter´s". Men jag är absolut inte ledsen för det, jag ääääälskar ju verkligen hösten och tycker att det är den absolut mysigaste årstiden.

I veckan så har det alltså varit jobb, dagis och fritids som gällt för hela familjen. Wilma har gått sina första 4 dagar på fritids och verkar trivas riktigt bra med att vara där. Jag har jobbat ikapp en hel del som samlats på hög under semestern och det känns riktigt skönt att dom där högarna börjar vara rätt tunna nu.
Johan har slitit med grunden till sent på kvällarna och nu i eftermiddag så ska plattan gjutas och efter det är det bara att vänta på att byggprocessen ska påbörjas.

Ikväll vankas kräftskiva här hemma så jag ska slita mig från datorn och svänga ihop kvällens efterrätt. 

Happy Friday på er allihopa!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, höst hemma. Kan det bli bättre. Önskar att jag kunde ta en månads semester och bara komma hem och njuta!!

2011-08-12 @ 22:16:30
Postat av: Jenny

Gör det! Omän inte en månad så kanske några dagar iallafall :-) Ja det är så mysigt med höst!

2011-08-13 @ 07:46:39
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0