God Morgon



Skön frukost utan antydan till stress, idag skippade jag gröten och körde en lite onyttigare variant med te, juice och rostade mackor med ost och marmelad på hallon och granatäpple. Gott! För övrigt så gillar jag alla marmelader från St. Dalfour.



Har hänt lite saker med dom små tomatfröna som barnen planterade.

God Morgon alla glada och mindre glada!

Vaknade 04.58 två minuter innan väckaren skulle ringa så jag väckte Johan som skulle iväg med flyget tidigt på morgonen och låg sedan och drog mig tills barnen började vakna strax före 6.
Idag är vi lediga jag och barnen, vi har ätit frukost och nu sitter dom och myser med några Tom & Jerry-kex framför tvn medans jag surfar runt och bara myser för att det är så härligt att vara ledigt.

Planen idag är att shoppa nåt nytt att ha på mig på morgondagens 40 årskalas som vi är bjudna på. Hade också tänkt hälsa på mormor en stund om hon blivit någorlunda frisk från sin förkylning.

Nu ska jag plocka undan lite, bädda sängarna och göra mig redo för dagen.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0