God Morgon Söndag






Finfina tulpaner pryder just nu bordet. Ska man se något positivt med denna månad så är det väl just att tulpanförsäljningen drar igång på allvar. Älskar, älskar, älskar dessa fina blommor.

Har börjat dagen med en havregrynsgröt och ett kokt ägg och sitter nu mest och väntar på att maten ska sjunka så jag kan åka iväg till gymmet och fixa dagens träningspass.
Igårkväll när jag gick och la mig var det -35 grader ute. Nu är det -13,5 och snöar så det svänger minsann fort. Skulle inte göra nåt om det blev ännu varmare.

Idag är det simträning för Wilma som gäller och vi funderar även på att gå på bio med Wilma och Emil och se "Megamind", men vi får se hur det blir med den saken.
Igårkväll blev vi bjudna på en riktigt smarrig middag hemma hos mamma och pappa bestående av älgfilé och ugnsstekt potatis, sås och goda sallader. Oj SÅ GOTT det var. Älgfilé är det absolut godaste köttet som finns tycker jag. Till efterrätt åt vi en pannacotta med hallon och det var också en höjdare.

Imorgon är det invägning igen. Fast i ärlighetens namn så fuskväger jag mig varje dag för jag är alldeles för nyfiken för att vänta en hel vecka. :-D

Nu ska jag ta tag i den här dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0