Last couple of days







Åter Måndag och en härligt helg ha passerat. Vi har blivit bortbjudna på både surströmming och palt i helgen och en av dagarna så bakade jag denna smarriga "Rabarber och jordgubbspaj" för att ta med som efterrätt.
Grymt god var den, om man nu gillar rabarber.
Skulle bara ha tagit liiite mer av den vita chokladen så hade den fått full pott.

Lördagkväll satt vi ett litet gäng här ute och hade det riktigt mysigt med lite vin och eldande i eldkorgen. Längtar såååå efter en uteplats på strandsidan, kommer att bli så härligt att få sitta där och äta frulle alla fina sommarmorgnar. Nu sitter jag och väntar på att Johan ska jobba klart och komma hem så jag kan ge mig ut på en runda. Har inte sprungit sedan torsdag så jag känner att det börjar vara dags nu.

Nu kom Johan så jag ska hoppa i löparkläderna och dra iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0