Nystädat!







Igår var en höjdare. God mat, bra film och mycket trevligt sällskap. Kan inte bli så  mycket bättre tror jag. Vi åt en riktigt god middag på "All Star" och sedan gick vi iväg till bion och såg "Baksmällan 2" som faktiskt visade sig vara minst lika bra som den första filmen, vilket jag kan tycka är väldigt ovanligt.

Idag började jag dagen med en timmes powerwalk med Julia i vagnen och när vi kom hem så drog Johan iväg med alla barnen på äventyr så jag har bara varit här hemma och städat och gjort fint. Skööönt att få svabba runt i lugn och ro och nu kan jag äntligen njuta av ett välstädat och fint hem igen. Nu ska jag göra en liten djupdykning i kyl och frys och se vad jag kan hitta på för smarrigt till söndagsmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0