Kanis

Ledig dag och jag ska strax börja fixa mackor och koka varm choklad att fylla den stora termosen med. Idag drar vi till kanis för grillning, bob och slalom. Ser ut att bli en riktigt fin dag, endast -2,2 grader nu men solen kikar fram och jag tippar på att vi får ett par plusgrader även idag. Härligt.

Hoppas också att vår nya torktumlare kommer idag, jag är nämligen en som tumlar det mesta och nu när vår nuvarande tumlare gick sönder i förra vecka och jag måste hänga upp all tvätt så drar jag mig verkligen för att sätta igång en maskin. Blir dessutom en och annan tvätt varje vecka så jag ser verkligen fram emot att få hem en fungerande maskin. 

Nu ska jag plocka undan lite och börja fixa med dagens matsäck och packning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0