Tidig morgon



Än står sig dom fina tulpanerna som jag köpte i torsdags. Gillar jättemycket färgen på dessa.

Tidig tisdagmorgon och - 15 grader ute. Betydligt bättre var det igår då vi hade 3 grader varmt och solsken under dagen, helt ljuvligt. Barnen hade fått dricka varm choklad och äta mackor ute vid solväggen till mellis på dagis igår, så mer sådana dagar tack.
Ska skjutsa iväg barnen till dagis på nåt tag men för ovanlighetens skull så har jag lite tid över på morgon så då hinner jag ju kasta in ett inlägg före tänkte jag.

Har precis ätit fil med banan, linfrön och solroskärnor och ett löskokt ägg till det. Gott. 
Nu ska jag fixa håret på tjejerna så är vi redo för dagen sen. Imorgon ska barnen vara lediga från dagis så då håller vi tummarna för lite finväder så vi kan åka till backen och åka lite.

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0