Sköna söndag!



Natten till idag har vi sovit i denna underbara möbel. En jensen carat som vi åkte och hämtade hem igår eftermiddag. Så underbart skön. Måste bara se till att hinna skaffa plastad frotté som skydd för bäddmadrassen innan magsjukan är framme och barnen hinner lägga en kräka på den 12 centimeter tjocka bäddmadrassen. 

Varför ska helgerna gå så rackarns fort ? Jag är överlycklig över våra lediga fredagar för jag tycker ändå att helgerna är alldeles för korta.  Idag har jag haft en städ och tvättardag, men vi har även hunnit med en sväng till mormor och morfar och jag har varit ute på veckans andra tur med löparskorna. Börjar vara dags att ta sig i kragen nu och se till att få upp flåset, på ett par veckor är det vårruset och det skulle kännas lite trist att springa på sämre tid än för två år sedan. 

Jobb imorgon då alltså, men det känns helt ok, har hört ryktesvägen om att veckan som kommer skulle bjuda på en hel del regn så då behöver man iallafall inte ha dåligt samvete för att man tillbringar dagarna inne på ett kontor. 
Nu ska jag lägga mig i soffan med en bunt tidningar och ta vara på sista timmarna av denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0