Leos Lekland



Reserverad liten tjej som först tyckte att Leo var ganska läskig men som en liten stund senare skakad tass och gav honom en blöt puss på tassen. Så spännande som det bara kan bli för en brutta på två bast!



Jag vet att jag tjatar. Men. Den är ju SÅ god! Och nu när det är helg och man är sugen på grillat så var det inte alls lika roligt utan glazen så nu har jag precis bunkrat upp med dubbel sats av detta gudomligt goda, och ytterst beroendeframkallande, hopkok som strax ska in i kylen.

Hello Friends!

Vi har haft en toppendag på leklandet idag. Det visade sig vara ett mycket bra val att åka dit en fredag förmiddag för det var väldigt lite folk så vi behövde inte trängas det minsta och det var lätt att ha bra koll på barnen när det inte myllrade av barn överallt. Barnen hade hur kul som helst men dom tycker såklart alltid att det är lite tråkigt att åka därifrån, men efter löfte om glass så gick det rätt smidigt ändå.

Ikväll har jag roat mig med att koka ihop ännu en sats av den goda glazen så det luktar inte så lite mycket vitlök i detta hem just nu. Kan lova er att det blir grillat till middag imorgon.

Nu sover alla här hemma utom jag så jag ska nog också släcka ner och hoppa ner i världens skönaste säng. Gud vad jag är nöjd över vår nya säng. Skönare finns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0