Helg!



Smarriga, och framförallt snygga, macarons från Laduree fick såklart följa med hem från Paris. Dock var senaste kakan jag åt ingen hit, den var grön och jag vet ärligt talat inte vad den ska smaka men i min mun smakade den iallafall hårshampoo, ingen hit alltså! 

Så är ännu en jobbarvecka över, blev ju en kort sådan denna vecka eftersom vi var borta måndagen. Barnen tog med sig sin kusin hem efter dagis idag så nu är dom ute och hoppar studsmatta och leker. Känns hur som helst riktigt härligt med fredag och ledighet imorgon, hoppas på lite fint väder så kanske vi kan åka iväg till lekparken en sväng.

Längtar så efter våra nya möbler till tv-rummet, borde inte vara så långt bort nu innan fåtöljen anländer. Soffan och det som hörde till den var det lite längre leverans på så den räknar jag inte med att få hem än på ett tag. Kliar i fingrarna efter att få fixa med nåt nytt!

Nu ska jag kika på lite utlandsresor, är ju en viss person i familjen som fyller jämna år på ungefär en månad så vi klurar på en liten utlandssemester för hela familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0